fredag den 27. maj 2016

Hej Nets

Hej Nets - DanID

Vi har et udestående.
Det handler lidt om vores indbyrets forhold.

Ser du, jeg prøver ret tit at ringe til dig.
Du er ikke så optaget af at tage din telefon.
heller ikke selvom jeg virkelig har brug for dig.

Nu er det sådan at nogle af os har en virksomhed.
Du ved, sådan en erhvervs-størrelse der.
Min stat har bestemt at jeg skal, som i SKAL have en medarbejdersignatur - til mig selv, trods det at jeg er arbejdsgiver - men hul i det i denne sammenhæng.

Nu kommer vi til det.

Jeg skrev til jer og bad om et nøglekort.
I svarede ikke
Jeg skrev igen.
I svarede ikke.
Jeg ringede og ringede og ringede.
Det viste sig at du tog 250,- kr for at jeg kunne bede om det, jeg ikke havde modtaget.
Vitterligt ikke havde set skyggen af.

Nu sidder jeg med en regning.
Den er fra dig.
Du beder mig betale for en samtale hvor jeg minder jer om at I har lavet en fejl.
Det er ok at lave fejl, men at opkræve fejlmelderen? Lige friskt nok ik?
Og en samtale hvor jeg tydeligt sagde til jer: Jeg har ikke modtaget mit nøglekort, vil I venligst sende det. tak. Der er gået over 14 dage! Min stat kræver at jeg har det.

Det kunne jo også være at du fik lyst til at ringe til mig.
Og ved du hvad? Du må ringe helt gratis. Det koster dig ikke noget.
Jeg vil nemlig gerne tale med dig.

Du virker sådan set rar nok, men en smule fræk.

Du ringer bare ik?
Jeg sidder og venter ved telefonen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Blog-læser.
Efterlad gerne dit eget aftryk i ord og kommentarer.
God dag!