torsdag den 27. september 2012

Facebook opsang!



Melodi: Den sømand, han må lide - Gammel sømandsmelodi

Den side, den må lide
langt mere ondt end godt, godt, godt,
den side, den må lide
langt mere ondt end godt.
Beskederne blir færre,
de svinder ind så småt,
- hej, komfaldera, hurra! -
de svinder ind så småt.

Før kunne man jo læse,
hvad andre skrev og vil, vil, vil,
før kunne man jo læse,
hvad andre skrev og vil,
men nu skal siden lide,
gebyrer bliver til,
- hej, komfaldera, hurra! -
gebyrer bliver til.

Vil du på siden læse,
så skal du ikke tro, tro, tro,
Vil du på siden læse,
så skal du ikke tro,
det stadig bare kommer
til newsfeed pænt i ro,
- hej, komfaldera, hurra! -
til newsfeed pænt i ro.

Næ, siderne er skjulte,
hvis jeg betaler ej, ej ej,
Næ, siderne er skjulte,
hvis jeg betaler ej
så du må selv fornemme,
når jeg gir lyd fra mig
- hej, komfaldera, hurra! -
Når jeg gir lyd fra mig! -

For selvom det er hygsomt,
at skrive stort og småt, småt, småt,
for selvom det er hygsomt,
at skrive stort og småt,
Så vil jeg ej betale,
men hellere græde snot,
- hej, komfaldera, hurra! -
Men hellere græde snot!

Ja, som det ser ud skal vi sideejere nu betale for at I får vores ord ind på jeres facebook nyhedsstrøm, selvom I har valgt os til frivilligt. Det er jo egentligt godt nok (for facebooks økonomiske udbytte og forståeligt), Jeg tænker dog at jeg vil afstå ra at betale facebook for at bombardere jer med mine ord og bare må håbe at I af egen vilje kikker forbi fra tid til anden - fordi I bare ikke kan lade være ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Blog-læser.
Efterlad gerne dit eget aftryk i ord og kommentarer.
God dag!